De voorbereidingen

12 maart 2023 - Zwolle, Nederland

Dit weekend de laatste voorbereidingen voor onze reis naar Uganda gemaakt. Het visum en de certificaten uitgeprint, de inkopen gedaan voor de lokals, chauffeurs, pensionpersoneel en de mensen van de opleiding.

Het plan was om met 4 personen af te reizen naar Noord Uganda maar helaas moest onze anesthesist afhaken wegens gezondheidsproblemen. Dat heeft wat stress gegeven in de voorbereiding omdat hij met name de IC en de specialistische trainingen zou verzorgen. Hij gaat proberen via zoommeetingen toch kennis over te dragen. Wij hebben ons programma aangepast maar zijn door ervaring voorbereid dat het programma dat wij hebben voorbereid in ieder geval niet gaat zoals verwacht.

Aanstaande woensdag vertrekken we om 6.15 vanaf Zwolle naar Schiphol waar we rond 10.15 vertrekken om via Kigali, Rwanda naar Entebbe in Uganda reizen. We hopen daar om 22.45 te landen.

Wij, dat zijn Joep Dille, Marc Companjen en Frank Haklander, allen werkzaam in de ISALA Kliniek in Zwolle.

Wil je weten waar wij voor staan, kijk dan op onze website: http://www.tasnu.nl

1. Marja:
    13 maart 2023
    Geweldige aanzet van jullie eerste blog!