Weer veilig thuis

30 maart 2023 - Wezep, Nederland

Gisteren, woensdag 29 maart, hebben we afscheid genomen van het personeel van ons pension, daarna zijn we door Samuel naar het vliegveld in Gulu gebracht waar we hartelijk afscheid hebben genomen van hem. We hoefden maar kort te wachten op onze eerste vlucht vandaag. We vlogen met een MAF (Mission Aviation Fellowship) vliegtuig terug naar Entebbe. Een bijzonder avontuur, met een klein Cesna vliegtuig over het Ugandese landschap vliegen. Genieten want het zicht was prima.

Toen we aankwamen op het vliegveld bij Entebbe stond onze taxichauffeur al te wachten. We hebben nog kort even gesproken met de piloot, Rembrand, die ons het jaar ervoor had gevlogen en ons zowaar nog herkende. Leuk gesprek gehad.

Met de taxi naar Entebbe waar we gewacht hebben op onze vlucht naar Nederland. Er was wel wat tijd te overbruggen omdat onze vlucht naar Nederland pas om 23.40 vertrok. Dus rustig rond gelopen, de laatste inkopen gedaan en samen onze reis afgesloten met een heerlijke maaltijd aan Lake Victoria.

De vlucht naar Nederland verliep erg voorspoedig. Op Schiphol stonden Evelyn en Linde, Echtgenote en dochter van Marc ons op te wachten. Joep en Frank moesten nog wat geduld hebben maar na een reis van anderhalf uur met de trein konden zij ook hun echtgenotes in de armen nemen.

Hiermee is er een einde gekomen aan deze reisblog, ik hoop dat u er van genoten hebt. Wilt u meer weten van onze stichting kunt u onze website bezoeken: http://www.tasnu.nl

Zowel Joep, Marc als Frank zijn blij dat het thuisfront ze steunt bij deze missies dus: Carly, Evelyn en Marja BEDANKT

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marja:
    30 maart 2023
    Blij dat jullie weer veilig thuis zijn en dat jullie reis weer zo geweldig was!
  2. Henk:
    30 maart 2023
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
    Het was erg leuk om over jullie ervaringen te kunnen lezen. Bedankt daarvoor!
  3. Ton:
    Welkom thuis! Benieuwd naar je verhalen Frank
  4. Dineke:
    30 maart 2023
    Welkom terug na deze bijzondere reis.
    Het was mooi om jullie via deze blog te volgen.
  5. Alexandra:
    30 maart 2023
    Prachtig wat jullie gedaan hebben. Wat ontzettend waardevol.
  6. Amarins:
    2 april 2023
    Wat een mooie en waardevolle trip hebben jullie er weer van gemaakt samen!
  7. Willem:
    3 april 2023
    Wat een avontuur Frank! Wat goed dat je jouw kennis en kunde daar overdraagt samen met je collega’s. En je hebt de anesthesist gewoon online bijgeschakeld! 👍 Safari en waterval heel indrukwekkend. Hoop binnenkort je verhalen te horen! Groeten Willem